W celu usprawnienia procesu wydawniczego powstała nowa procedura redakcyjna. Dzięki niej Autorzy – po utworzeniu konta i zalogowaniu – będą mogli wysyłać manuskrypty prac w wersji elektronicznej poprzez formularz zawarty na stronie, a następnie śledzić ich status na każdym etapie prac redakcyjnych.
W celu usprawnienia procesu wydawniczego powstała nowa procedura redakcyjna. Dzięki niej Autorzy – po utworzeniu konta i zalogowaniu – będą mogli wysyłać manuskrypty prac w wersji elektronicznej poprzez formularz zawarty na stronie, a następnie śledzić ich status na każdym etapie prac redakcyjnych.
Rejestrujemy się na stronie 2text.pl (1).
Wpisujemy nazwę użytkownika oraz adres email, na który automatycznie zostanie przesłane hasło (2).
Z panelu użytkownika wybieramy opcję Zgłoś Manuskrypt (3). Pojawi nam się formularz, za pomocą którego wysyłamy pracę (4).
W panelu użytkownika (3) mamy również opcje:
- Twój profil – za pomocą którego mamy możliwość zmiany danych użytkownika oraz hasła,
- Sprawdź status swojej pracy,
- Instrukcje dla autorów.